Klubb for Mondeo entusiaster, hovedsaklig i Norge, men alle er velkommen!

IndeksIndeks  CalendarCalendar  HjelpHjelp  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  MedlemslisteMedlemsliste  GrupperGrupper  Logg InnLogg Inn  

Share | 

Telefon

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down 
AvInnlegg
Rolf59
Mondeoguru
Mondeoguru

Antall Innlegg : 84
Registration date : 05.04.2014

PosteTema: Telefon   2/12/2014, 16:44

Når jeg kobler opp mobiltelefonen mot bilens bluetooth og åpner telefonboka, ligger det, i tillegg til mine tlf nr, også en del navn og mailadresser. Noen kjenner jeg, andre ikke. Jeg har lest meg til at bilen henter nr listen Kontakter i enhet men der ligger bare tlf nr, ikke det andre. Noen som vet hvorfor og ev hvordan jeg fjerner de jeg ikke vil ha der. Telefonen er en Galaxy s5.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
audun-eg
Mondeofreak
Mondeofreak

Antall Innlegg : 144
Registration date : 15.02.2014

PosteTema: Re: Telefon   2/12/2014, 21:27

Gå inn på Bluetooth (telefon) menyen på stereoen og 'debond' (fjern) de enhetene du ikke vil ha der. Det ligger sikkert inne enheter fra tidligere eier(e).
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Rolf59
Mondeoguru
Mondeoguru

Antall Innlegg : 84
Registration date : 05.04.2014

PosteTema: Re: Telefon   3/12/2014, 17:17

Det er ikke andre telefoner som ligger der. Bare min. Men bilen henter mye mer enn telefonnr. som ligger i listen på telefonen. Finner mailadresser og navn jeg ikke har sett før.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Emondeo

Antall Innlegg : 1
Registration date : 08.05.2014

PosteTema: Re: Telefon   4/12/2014, 13:00

Det er nok innstillingene på telefonen din som gjør dette. Vet ikke hvordan det er på en Galaxy men på en Iphone går du inn på kontakter, så på undermeny grupper og huker bort Suggested contacts og evt exchange kontoer slik at det kun er Contacts som er avhuket før du synkroniserer med bilen.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Sponsored content

PosteTema: Re: Telefon   

Til Toppen Go down

Telefon
Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen 
Side 1 av 1